Pico Urbión

lunes, 11 de febrero de 2013

Excursió Font de Passavets a Les Agudes (Montseny)

Us parlaré d'una excursió al Montseny que varem descobrir fa uns deu anys. Es tracta de pujar al cim de les Agudes (Montseny) des de la Font de Passavets.

Font de Passavets

Aquesta font es troba situada a la Ctra.- BV-5114 PQ 22 a mà esquerra. Un cop a la font vam endinsar el camí amunt seguint les senyals que indicaven el trajecte. Al principi fèiem moltes “zigues-zagues” per tal de superar el desnivell, però quan ja havíem caminat uns 3 quilòmetres ja vam començar a respirar una mica ja que el camí ja no pujava tant. Va arribar un moment que varem passar per l'Avetosa, lloc on hi ha un bosc d'avets, el que ha crescut de forma natural més septentrional d'Europa.

Aquesta visita va ser espectacular, vam aprofitar per esmorzar i gaudir de l'espai. Després d'esmorzar i al cap d'una estona varem fer el cim de les Agudes on hi ha unes vistes de la província de Girona que són molt maques. El total del recorregut són uns 9,5 km.-, i un desnivell d'uns 600 metres. Molt recomanable.

Us deixem aquest enllaç de google maps on veureu l'inici i el final de l'excursió.

I també us deixo aquest enllaç d'un document sonor on us explico alguna cosa d'aquesta excursió.